Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

21 skydd

Kategori: Övrigt

21 skvättskydd BORDE bli sydda ikväll... det är dock en fysisk omöjlighet att hinna med... men jag har i alla fall blivit färdig med några.. och klippt ut de flesta...

Ett täcke väntar också på sin tur...

Denna enorma sypress gör mig enormt tillfredställd, me LOVE sy.
Men mitt syrum tar smällarna!


BERGET av tyger är de tyger jag använt ikväll, därför ligger de kvar där... i väntan på att få sorteras in....

Toppat med lite "snart färdigt" matterial... som väntar på slutsömmarna...


Sybordet lider av riktigt mys-kaos! Sånt gillar jag, där allt ligger precis där mina händer är!
Om än i en salig röra...



Insåg ikväll att det faktiskt lönar sig att byta symaskinsnäl riktigt ofta :)
De är ju dessutom billiga på Stoff & Stil, som för övrigt har billig tråd av ypperlig kvalitè!

"Ypperlig" är förresten inget ord jag nånsin använt förr, men gillade det, så hoppas det kom till sin rätta där :D

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-10-28 | 20:14:50

    Din vilja och kreativitet är ypperlig! :D

  • hemlis säger:
    2008-10-28 | 20:48:10

    Oj vad tyger du har!

    Kul att se att även andra kan ha det rörigt. Konstigt att det blir lätt stökigt ler

    kram!

Kommentera inlägget här: