Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Halloween swap

Kategori: Barn & baby saker

Idag fick vi vårt fina Halloween swap paket...


Tack så mycket Patricia!

Jag bara älskar klänningen!
Den är så fin & mjuk och passar båda som mimmiklänning nu på halloween och som vanlig klänning till sommaren. Alba klär så fint i rött med.



Leksaken tyckte hon var jättespännande, ibland ljudade den när man skakade den & ibland inte...
Fleecetyget ska bli hundmössor, spöktyget ska bli nattlinne och så fick vi tygmärken strass-märken & annat gott.

KOMMENTARER:

  • Patricia säger:
    2008-10-29 | 20:38:58

    hej!

    vad bra att det kom fram!

    jag är ledsen att den blev så stor i halsen!

    Måste säga att strassen INTE kan sättas på kläder glömde skriva det. Det kan vara så att batterierna ska bytas på leksaken. jag köpte den på Toynrus var tvungen att klippa i kartongen. gillade det inte men annars gick den inte ner.

    Min första tanke var att fixa något till hundarna. Men det blev lite kompliserat eftersom jag aldrig har gjort det ler.

    Mönstret du fick var lite häftigt,små till din hund kankse men rolig.

    Jag hoppas att sakerna kommer till nytta.

    tyget var roligt eftersom det var halloween ler.

    KRAM patricia

  • patricia säger:
    2008-10-29 | 20:40:44

    Får jag ha din fina bild på Alba på min blogg?

    kram patricia

  • erika säger:
    2008-10-29 | 22:04:34

    Hej,

    klart du får använda bilden!

    Klänningen är helt underbar och det är tur den är ltie stor för då kan hon nog ha den i sommar med :)

  • patricia säger:
    2008-10-30 | 21:51:58

    Hej

    vad kul att du gillade klänningen.

    Jag tänkte först göra en jacka samt byxor med dalmatin prickar men jag hittade inget bra tyg.

    Jag hade nämligen läst ditt inlägg om att du tyckte att det var synd att man använder kläderna en gång vid maskerad.

    Om jag hade tänkt efter lite extra så hade jag inte satt lappen där den sitter idag ler. Och ev,satt knappar istället.

    Men om det fungerar ändå så är det ju kanon.

    Kram patricia

  • Helena säger:
    2008-11-15 | 15:03:54
    Bloggadress: http://lillofant.blogspot.com

    Jättefina saker du har fått! Undrar om du vet vart spöktyget kommer ifrån? Skulle jättegärna vilja ha sånt.

Kommentera inlägget här: