Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Ullared

Kategori: Övrigt


Igår va vi i Ullared & shoppade. Vi hittade sådär jättelagom mycket...

Ullared har en webcam vid ingången som de sänder ifrån på sin hemsida, och vi var bara tvunga att ställa oss i RUTAN, ringa Dennis & be honom print-screena.
Tyvärr syns vi inte alls mycket, men där i den rosa ringen är alltså jag vagnen och Alba :) Jag är det svarta långa, vagnen det suddiga... o ja ni fattar :D däri satt Alba... lilla lilla Alba....

På vägen hem stannade vi till i Halmstad, och som tur va kunde vi hämta upp Ola där för Tuss hade rapptuss & jag höllt på att drabbas av tinituss... hon kan inte köra i mörker... jag har inget kk... men ja... Ola köööör.

Igårkväll & idag har jag sytt 101 grejer, känns det som, men inte hunnit fota något... sorry!

Sen vart det dagis-julpyssel idag & imorgon reser vi på en liten roadtripp... därav mitt maniska jobbande och obefintliga bloggande.. men på söndag är jag tillbaka!

Trevlig helg!

KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2009-11-26 | 22:14:39
    Bloggadress: http://www.chinese-race.net

    Åhhhh....nu blev jag avis!!!

    Vill oxå vara hemma i Sverige & gå på Ullared !:D

    Men det blir bara när vi är hemma i Kungsbacka

    på sommarsemestern.... ler

    Ser fram till när det kommer nya alster här efter helgen!

    God tur!:D :D



Kommentera inlägget här: