Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Apatiskt

Kategori: Övrigt

Det har slutat med att jag absolut inte gjort någonting alls idag!
Ganska tragiskt, eftersom det här är den enda dagen jag har hemma... imorgon blir det att hämta lillan.
14 timmar iväg... till vår huvudstad bär det.
Den här gången ska jag dock vara utrustad med kamera, matsäck & välfyld plånbok.
Stora Mio  &  Duka vid Hötorget ska få sig ett besök!

Inköpslista Mio / Duka


Det ska däremot inte den läskiga korvgubben strax ovanför Mc Donalds vid stationen, eftersom han lurade mig på 30 kr sist! Inte så mycket men trots allt 200% av vad det jag inhandlade (en korv) kostade.

Nu ska jag faktiskt raka benen, fila naglarna o långsamt långsamt sätta på mig en klänning, ikväll blir det grillning. Känner mig ungefär lika entusiastisk som... en regnblöt tegelsten.



Kommentera inlägget här: