Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Någon tycker att jag borde skaffa en ny hund...

Kategori: Övrigt

Idag hade någon skrivit på en annons på blocket, på jättesöta hundvalpar... och angett min mailadress & mitt namn som avsändare 
*HMMMMPF*

Telefonnummret va inte mitt, så det är ingen jag känner så bra.... bara nån som tycker att jag borde skaffa en ny valp hihi

Och jag kan lova er att det inte är Niklas hihihihi (räcker gott o väl att behöva dela soffa, säng, matte med två hundar)


Visst blir man sugen när man ser valpbilder (
här är länk till annonsen "jag" hade svarat på)

http://www.blocket.se/vi/29606655.htm

Men det kommer dröja mååånga år innan det blir dax för valp för oss.... får bli när en av mina vovvar blivit en ängel o den andra gått i pension :)))



Kommentera inlägget här: