Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Sökes: Provhund

Kategori: Hundkläder

Två mönster är nästan färdiga: 19-23 cm samt 45-50 cm.

Problemet: Jag vill desperat prova dem på en hund innan jag börjar sälja dem... så att jag kan rita flera benlängder osv.

Sökes: Naturtrogna hund-provdockor.

Någon som vet vart man hittar sådana?

(de behöver inte vara i latex och/eller kännas som realdolls ;)
De träcker att de har de rätta formerna.

Uppblåsbara funkar!
(nej jag är inte snuskig det finns faktiskt uppblåsbara prov-hundar, jag minns bara inte vart man kunde köpa dem) :)

KOMMENTARER:

  • Amandha säger:
    2011-03-31 | 11:22:39
    Bloggadress: http://amdadesign.blogspot.com

    Kolla med närmaste djuraffär de brukar ha uppblåsbara som de kan ha i skyltningen de borde ju kunna säga vart de köpt dom.

  • D säger:
    2011-03-31 | 20:14:04

    Jag hade ställt upp på nolltid om jag kunnat men som du vet är jag inget utställningsexemplar :(

  • Mia säger:
    2012-01-04 | 16:58:13
    Bloggadress: http://www.odjuren.n.nu

    Om du inte hittat hundar att prova på så har jag två! En som har storlek 50cm och en med storlek 55cm

Kommentera inlägget här: