Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Hoodisar & hälsan tillbaka

Kategori:

Okej haft halsfluss, därför inte bloggat.. legat död... flera dagar... nästan död... trodde jag blivit enormt lat...
Som tur är: nu börjar orken komma tillbaka!

Blev sååå orolig! Tänkte åååh nej jag vill inte ha blivit den här lata personen!!!
Kände mig som hon e Feed... har ni inte sett Feed så se den.. det är min favoritfilm....
 
I alla fall... idag jobbar jag.
Jag har:
1 lagat min vårjacka (ekonomisk!)
2. sytt 4 hoodies i nya tygkombinationer
3. svarat på jobbtelefonsamtal (JAAA! jag har telefon-tid nu tis-tor)
4. småhoppats på att något pervo från nätet skulle ringa, det är ju alltid risken när man lägger ut sitt nummer online????
5. insett inget pervo tänkte ringa
6. blivit lite besviken
7 jag skojar
8 sytt en randig overall
9 skulle kolla dagens betalningar - hinner inte! Måste hämta barnen! Måste jobba ikväll också :)
10 rusar iväg
 
Lägger in bättre bilder på hoodisarna när jag fotat dem PÅ hund, blir nog imorgon.
 
 
Har dessutom två hoodisar till, snart färdiga utöver de på bilden... De blir mer inovativa och spännande...
 
Kommentera inlägget här: