Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Loppis!!!

Kategori:

Imorse vaknade vi ovanligt sent, halv tio, tack snälla underbara ungar!
 
Kom på att det va loppis nere på H-gården, skyndade dit, det belv banan på vägen till ugnarna, vi skulle fyndaaa!
 
Behövde typ... ingenting mer än ett rosa fårskinn... hur ofta ser man ett sådant?! Och regnkläder... så det blev inte så mycket fyndande.
 
Meeen jag hittade iaf ett linne att sola i, och ett par byxor som jag klippt av och sytt om till shorts redan, för tio kronor styck.
Förr brukade jag vara lite anti begagnade kläder, men nu tycker jag det är superkul. 
Skor, jackor, underkläder är givetvis sådant jag bara måste ha nytt, men allt där mellan... superkul helst om det är billiga kläder man kan sy om! Make them my own :) Jakten på fina billiga begagnade gärna märkes... kläer är roligare än att shoppa vanligt. Mer utmaning lixom.
 
Ska fixa lite bilder på min 20-kronors outfit imorgon!
 
 
... efter jag varit och beställt lagermöelemang till arbetsrummet! Äntligen ska det bli ordning!!!
 
 
Kommentera inlägget här: