Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Klagomuren

Kategori:

Vaknade, kände att det vart en dålig dag redan från början...
 
1 nya cyklen (som jag egentligen inte hade råd till) gick sönder direkt på förmiddagen!
2 fick gå igenom hela stan för att köpa citronsyra (hade lovat barnen göra playdoh lera)
3 ... och insåg att det är lika bra att gå och gå och gå när man ändå är sur... började regna halvvägs
4 planerade en riktigt lugn stökig mysig kväll (stökig kommer lite på köpet när båda barnens rum är tömda för ommålning)
5 fick precis innan nattning reda på att trä-deckfirman kommer imorgon klockan 7
6 klockan 7! och jag är fortfarande förkyld!
7 och jag ska GÅ 5 kilometer klockan halv 8, för att lämna barnen - eftersom den nya cyklen ju är trasig
8 städade lite
9 pyttelite
10 nattade barnen
11 va fortsatt lika sur som när jag vaknade
12 måste lägga minst två timmar på inlämning av NYA cykeln imorgon, när jag har jättemycket beställningar... vilket som visserligen är bra... så okej kunde varit en sämre dag... men inte mycket!
 
13 hatar märkesvaror
14 hatar billiga varor
15 hatar alla sorters varor som går sönder direkt
16 det va allt. färdig. god natt
 
Kommentera inlägget här: