Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Vi är inte pedanter i alla fall...

Kategori:

Är så galet nöjd nu!
 
Fick en beställning på en overall (den mest poppis) för en vecka sedan, brukar (numera) ha stenkoll på att jag har tygerna hemma, men hittade inte tyghelvetet (får man skriva så!?).
Letade ÖVERALLT, tvingade mamma gå i tre olika butiker i Malmö, letade själv här i Hässleholm och Kstad, fanns inte i någon butik!
Beställde hem fem meter igårkväll, från jonic - men är ju några dagars leveranstid, plus den veckan jag redan letat...
 
Men så över natten fick jag två beställnignar till på babynest.... skulle rota fram tygerna, och där, invirat i ett bomullstyg låg mitt trikåtyg! det vart inte slut! Halva dagen räddad... satte mig och började sy overallen med den här utsikten:
 
 
Mitt nästan helt färdiga trädäck OCH mitt staket som byggs just nu! Snart är det slutrymt för Tosca.
Ja, som ni ser på bilden är inte snickaren heller pedant ;)
 
Är ju sedan länge också helnöjd med min insynsskyddade "utsyn"... fatta vad naken jag hade kunnat gå om jag va lagt åt det hållet? Nu är jag itne det men ändå....
 
 
Kommentera inlägget här: