Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Nu är det jul igen

Kategori:

 
Idag firade vi jul igen, nu fick storasyster vara med!
Tomten kom igen, jag kan inte direkt skryta med att mina barn (eller jag själv) vart välklädda.. Men de små va mycket glada.. och tomten fick en kram!
 
Tomten kom precis när mormor gick och köpte tidningen... och konstigt nog hade tomten den på känn och frågade lillasyster "Vart har du din mormor?".. varpå hon pekade på tomten själv och sa "Där är hon, hon har klätt ut sej!". Så va det med den saken, nästa år har vi en ny liten tjej att lura och skrämma moahaha
 
Jag tog tillfället i akt och nyttjade gästerna som barnvakt några timmar så jag kunde sy ett par overaller, bland annat denna dubbla tjocka fleecen :)
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: