Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Pimpade till FB

Kategori: Hundkläder

 
Min nya bakgrund på facebook - rätt snygg :)
 
Får fixa en finare med foton sen.. när jag får tid.
 
Trodde att lilla mopsen skulle komma idag, men han är nykastrerad så han vart nog för trött... det är jag också.. alltså trött inte nykastrerad!
 
Va inne i stan och skulle köpa ett tyg jag akut behöver, tyvärr hade de inte rätt färg så tog en snabbis in på KappAhl istället - halva reapriset... grymt billigt och gäller bara idag.
 
Jonas är världens snällaste och gulligaste, idag gör han en hundtrappa till Tosca.
Hon har blivit gammal och slipper gärna att hoppa upp i sängen och soffan. Varje natt väcker hon mig ett par gånger för att be om att få bli upplyft, genom att gny och försöka rafsa mot kroppsdelar som ligger nära sängkanten.
Hon tycker om att gå små runder här på nätterna.
Ska bli spännande att se hur det blir!!! Jag ska själ sy överdrag till trappan, och blir det bra kan vi sälja hundtrappor i e-butiken :)
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: