Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Baksidan

Kategori:

 
Fick för mig igårkväll, när dimman rullade in över skogsbacken på baksidan, att min utsikt är ganska mysig... så tänkte möblera om så jag kan ligga på kvällarna och kika ut.... sen kom jag på hur ultimatumGAMMAL jag börjar bli, som tänker så!
Och att jag som tur är troligtvis aldrig kommer ligga där och titta, eftersom jag har en tv!
Så jag tror jag struntar i det...
 
Idag ska jag iväg och leka sänggavel, eftersom jag har körhjälp till lördag, yeah!
Köpte ju en helt OK men när jag satte ihop den va det fel storlek! De hade skrivit fel i annonsen - livskris lixom! Orkade inte sätta på sängbenen igen efter jag byggt ihop hela den där stora gaveln själv, lagt på madrsserna och sett att det va fel bredd! Nu sover jag på golvet, välsigt o-mysigt. Nästa gång mäter jag INNAN jag köper! Alltid lär man sig något...
Nu ska den här tillbaka till blocket... med rätt mått!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: