Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Dax för en tävling...

Kategori:


 
 
 
 
Har missat black friday, oooch ligger lite efter med beställningarna, lillen är sjuk.
Feber, hosta ingen sömn för någon av oss, från ikväll, nu sover hon äntligen.

Så nu har jag packat alla färdiga beställningar... och snickrat ihop en tävling till Facebook.
Har jag missat någon info? :)

Tänkte lägga upp den imorgon (bli vän med Liten Tass för att vara med o tävla).
 
 
 
Hoppas ni gillar att jag lyckades få med HEN i det hela ;) kändes såååå coooolt.
 
Jag är galet trött... men här bli fint! Sakta sakta men säkert... barnens rum är såå sååå nära färdiga, bara några smågrejer som ska borras. Sen kommer bilder.
 
Är lite sugen på att ta ut mamma-ledighet från mitten av december... det är liiiite svårt att röra sig.... men slutar väl med att jag jobbar på tills det är dax... och ligger på BB och skickar mail via mobilen och ber om ursäkt varför leveranserna dröjer ... som sist ;)

 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: