Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Hej bloggen, det va längesedan

Kategori:

 
 Jag är inte duktig på att blogga, jag är galet trött och har tokmycket att sy... alltid, hela tiden. Givetvis är det alltid när man har som mest man vill som mest... så fast jag borde sy beställningar syr jag nyheter!
 
 
Tex. hundbäddarna... som nog alla redan sett på fb
 
 
 
 
La ut den här velouroverallen i butiken idag.... tog 5 minuter sen va den såld... kul... varför horda lixom :) Tyvärr har jag inte mer av det tyget.
 
Typ alla rea-varor har sålt slut över helgen, vissa flera gånger, får hantera det problemet när det är dax att skicka... samma tröja till tre pers ;) 

Antar att det är resultatet av att snön är .... här... eller där i Sthlm- trakten... i Skåne har vi ingen snö än...
 
Snart ska jag & flickorna gosa ner framför The Bachelor!
Pinsamt nog är det enda jag följer på tv "Bonder söker fru" och "The bachelor", absolut ett tecken  på att det är föööör lite kääärlek i mitt eget liv.... ett helt uuuundervek att jag ens lyckats med att bliiii gravid med tanke på hur sällan det händer..., någon kanske borde jobba lite mindre????!!! (piiiik)
 
Köpte en vagn idag, yeah... så nästan helt färdiga nu med alla bebisgrejer, skönt.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: