Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Babynest i camouflage

Kategori:

 
Idag har det blivit ett nest i cammo-tyg, beställningsvara. Kanske inte riktigt vad jag själv valt, gillar ju det lite mer mesiga o babyaktiga... tur att alla gillar olika :)
 
Äntligen har jag tröttnat på nesten, lagom tills att det faktiskt inte tar en evighet att bli färdig med dem. Tyvärr är det två till beställda, så jag kommer inte undan än.
Trodde aldrig att det skulle komma så många beställningar, redan tackat nej till säkert 5 eller 6 förfrågningar, och fler vill beställa varje dag. Galet.
 
Men som sagt två till sen är den eran över... sen bara hundkläder igen *yeah*
 
Idag smakade jag på en MUNK... alltså munkar som i de där ätbara sakerna... för första gången. Tror att jag hade föredragit klostermunk. De där kakorna smakade ju sockrig grötig fettig pannkaka... urk.

Änltligen något onyttigt som jag faktiskt INTE gillar... *glad* Äntligen!!!
Åh kom på; tycker inte om chokladpudding heller ;) två onyttiga grejer wow, inte alls glupskt.
 
 

 
 
Kommentera inlägget här: