Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Mönstrade fleecetyger

Kategori:

Här kommer alla mina mönstrade fleecetyger.

Tyvärr gick det inte att skriva vart de är inköpta under bilden, det blev felplacerat :( 

NI får fråga istället om ni undrar vart något av tygerna är köpt :). Jag minns inte alla men många!

  
                                                                                           

    
                                                                                                            
   
                                   
   
                                                     

     
                                                                                                               
   
                                    
       
                                                                                                         
      
                                                                                
   
                                                        
   
                                                                                 
     
                                                                                                 
   
                                           
     


KOMMENTARER:

  • Erika säger:
    2011-09-29 | 23:24:26

    Hej!

    Vilka fina kläder du syr till dina söta hundar. Jag har en bordercollie hane som är väldigt frysen av sig under årets kalla månader. Jag har kollat lite på de kläder du syr och på dina mönster. Vad jag har sett så har du inga mönster för större hundar,gällande overaller och tröjor? Skulle hemsk gärna vilja sy mina egna kläder till honom men då jag inte har så mycket erfarenhet av att sy hundkläder så kan jag lixom inte riktigt "komma på" hur man gör bara genom att titta på en annan tröja i hans storlek. Min fråga till dig är nu, kan inte du "måtta upp mönster som är till för hundar med en rygglängd på ca 65 cm?



    Mvh

    Erika

  • erika säger:
    2011-09-30 | 00:49:46

    Hej, tyvärr vågar jag inte bara förstora mönster till så pass mycket större hund än min egen. Har ingen att rita mnster efter som är över 40 cm (som min lilla kille är). Och jag är rädd att passformen kan bli dålig om jag bara förstorar. Men om jag får "komma åt" någon bekants stora hund så ska jag rita efter den. Men som sagt känner jag ingen direkt med stor hund :( så vet inte om och när det kan bli av :)

Kommentera inlägget här: