Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Swap mönsterpaket!

Kategori:


Idag fick jag mitt första paket någonsin från en swap, mönsterswapen!

Den inehöll 3 mönster på babyskor, precis som jag önskat mig.
Japanska skor, söta skor & fler söta skor.

Dessutom fick vi två bitar typ jersey tyg och ett coklad med en salt tuch.
Chokladet hade jag aaaaldrig vågat köpa själv, men nu när det kom som ett brev på posten vågade jag smaka :)
Jag har inte riiiktigt bestämt mig om jag gillar det eller inte, det är lixom "fulsött" men i smak (äckelgott?).

Tack snälla Botilda!

KOMMENTARER:

  • Botilda säger:
    2008-09-30 | 19:59:17
    Bloggadress: http://www.tildetextil.blogspot.com

    Hihi, fulsnygg är ett bra sätt att beskriva smaken. Jag fastnade för den, men den är helt klart konstig! Hoppas du hinner testa mönstren - själv hann jag inte innan barnet blev för stort... Tur att det kommer andra små bebisar att sy till, även om de inte är mina.



    Den randiga trikån är 100 procent bomull, den andra kan det vara lite viskos i.

  • erika säger:
    2008-09-30 | 22:41:22

    JO, jag har nog bestämt mig för att chokladet går åt det snygga hållet med - det är iaf slut :)



    Min lilla tjej har nog världens största 7 månadersfossingar. Men det kan inte stoppa mitt skosyende!

    Hon får ha skor till dockorna. Eller gör jag riktigt många skor så jag absolut har en hållbar anledning att skaffa fler bebisar :)

  • iDa säger:
    2008-10-04 | 19:53:40
    Bloggadress: http://idsling.blogspot.com/

    Tjoho! Jag har gett dig I-love-your-blogg-utmärkelsen i min blogg! http://idsling.blogspot.com/ /ida

Kommentera inlägget här: