Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Bloggtävling???

Kategori: Övrigt

Det skriver ganska ofta folk till min webshop (www.litentass.com) och frågar om man vill t.ex. ge bort saker till bloggtävlingar eller annat liknande...

Jag har gått med på det ett par gånger, men just nu lägger jag int så mycket tid och engagemang på "reklam" alls, eftersom jag ju pluggar på heltid det närmsta året :)

Men blev ändå lite sugen på en bloggtävling... vad vill ni vinna???

Jag har råkat köpa på mig en svart hårfärg plus det där dyra stora shampoo o balsamet.. för färgat hår.. sen kom jag på att jag inte vill färga håret, så det är ju himla synd att det här inte är en frisyrblogg!

Ett par hemmstickade benvärmare kanske vorre bättre?
Eller hundoverall?
Eller... reflexhalsband?

Får fundera lite, kom gärna med förslag...
Kommentera inlägget här: