Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Outlet Lekolar

Kategori: Barn & baby saker

Igår va det meningen att jag skulle ta tag i att sy stora lek-kuddar i skumgummi till lillans myshörn.
Men tiden räckte inte till och idag blev jag vöertala att följa med på lekolars outlet innan jag skulle ta tag i syendet... och där hittade jag stora skumgummi-kudd/klossar för 50 kr styck :)
Vilken tur!
I avtorkbart tyg dessutom, precis som jag ville.
Det blev mycket billigare att köpa färdiga dessutom, bara dragkedjorna och tyget hade kostat det dubbla!
Klart vi får gula klossar och en grön & en blå istället för rosa & svarta men men... både sparsamheten & latheten är totalt färgblinda!



Det fanns även garn där, i ull för 5 och 10 kr/nystan. Svart, brunt, rosa, pistagegrönt!




Kommentera inlägget här: