Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

StResS-sKoLaN dEl 2

Kategori:

Idag fortsatte jag förresten med min stress-nedtrappning...
 
Uppdrag:
Handla långsamt!
 
Gick lugnt och fint på ica bakom rulator-pensionärerna mitt på blanka förmiddagen.
 
Lyckades inte riktigt att göra detta utan att smsa Dennis tre gånger, kolla min mail & FB samtidigt via mobilen... men jag gick där iaf! Jag körde inte kundvagnsrally som vanligt o gasade om dem....
 
Kändes bra!
 
Man skulle sedan sluta hela shoppingupplevelsen genom att ställa sig i den längsta kön och låta det "ta sin tid" detta lyckades jag inte med! Alls!
 
Får göra ett nytt försök på lördag, för imorgon har vi andra planer än att handla på ica!
 
 
 
Meeeen det går framåt (eller bakåt) för idag kommer jag inte ihåg något alls som jag kan tänkas ha glömt!
 
 
Grannen smsade till och med och bad mig ta ut deras hund en snabbis.... vilket jag kom ihåg! Femton minuter efter smset!
Tänkte visserligen ta henne på en längre runda, när tillfälle gavs, men det glömde jag bort.... när tillfället väl va inne. Och detta gills inte som glömska, för jag hade ju kommit ihåg det en gång.
 
Trevlig kväll allihopa!

Sjukt många kommentarer får jag... typ noll per 50 läsare!
Vart blir allt näthat av?
Är jag för PK?
Använder jag hen för lagom ofta?  ;)
Okej jag svamlar... måste sova...
 
 
 
Kommentera inlägget här: