Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Eld i postlådan

Kategori:

 
 
Det hade brunnit, någon hade väl kastat in fimpar eller något, i postlådan, så ett par kunder hade fått brandskadad post, en kunds varor kom inte fram alls...

Trist, hoppas bara att om fler är drabbade hör de av sig, jag har skrivit ett inlägg på företagets FB... att de måste öra av sig för att få nya varor... Vad mer kan jag göra, minns inte exakt vilka varor jag skickade den dagen och vilka som postades dagen innan/efter....

Suck, detta innebar givetvis massa extrajobb de senaste dagarna...
 
Och jag som knappt hinner jobba alls!
 
 
Det är bara baby baby på schemat :) De stora flockorna är så stolta över sin lillasyster <3
 
 
 
Nästa vecka är det namngivningsfesten och flickorna bakar & planerar för fullt.
Alba har nästan gjort hela frågesports-rundan själv!
Riktigt duktigt  jag fick googla ett par saker bara...
 
 
 
Kommentera inlägget här: