Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Byxverkstad

Kategori:

Så inte min dag idag, båda mina maskiner har havererat... den ena har jag skruvat ner i smådelar... det va väääldigt mycket damm där inne... Har inte vågar provat sy på den efter mitt ihopsättningsförsök...
Vågar inte prova om den fungerar från imorgon, vill inte sova arg!
 
Klippte istället ut lite fler fleecebyxor till Albis, hon vägrar termo (mamma ingen annan haaaaar!).... och använder ju bara leggins... fleece är iaf varmare än vanliga leggins :) Jag nöjd, albis nöjd :)
 
 
Stjärnfleecen blev klara igår, så dem hade hon i skolan idag, underbara lilla unge som inte skäms ;)

Hon valde givetvis tyget själv!
Jag hade nog kört på något mer diskret om jag skulle till att tvinga henne, typ svarta... Men hon är jättenöjd & stolt över dem :))))
 
 
 
Kommentera inlägget här: