Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Magbilder... gravidbilder...

Kategori:

Har tänkt... sedan vecka 26 ungefär att jag skulle ta lite magbilder... eller gravidbilder ... när man googlar verkar det lite som att "magbidler" det är typ... hemmatagna... gärna lite skabbiga... låg kvalite ... kanske i spegeln...
 
"Gravidbidler" är den profffsiga motsvarigheten... Typ fotografblder... typ fina milöer, ljussättning bla bla
Jag tänkte lägga mig någonstans mittmellan... eftesom jag fixar det själv! (gratis är gott)
 
Meeen, det här är typ det mest korkade resonemanget... jag har skjutt på det nu i typ tio veckor... för jag "känt mig svullen"... som om det inte är det som är meningen... som om det skulle känans bättre efter ytterliggare en vecka!!!!
 
Nåja.. kanske imorgon.... nu ska jag googla inspiration.....
 
 
Blir alltid lite lätt äcklad själv av sådana bilder så lovar att inte lägga ut dem... eller förresten jag lägger nog ut dem! ...dessutom det är ju som att.... när man hör ordet "Blue waffels" o bara man höööör att det är NOOOO GOOOD ändå bara mååååste man googla det...   Ni är iaf varnade ....
Kommentera inlägget här: