Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Sommar komsi komsi

Kategori:

 
Eftersom solen försvann fick vi uppmuntra oss med att köpa lite nya sommarklänningar istället, från H&M.
Jag förösker ju banta min klädkammare, men hade faktiskt iiingen långklänning och ingen hatt... så det fick jag..
 
Flickorna fick vars en blå klänning också
 
Sen tvingade jag ut dem i kvälls-solen igårkväll för att ta sådana där klasiska vackra bilder mitt i rapsfältet...
 
Det blev fullständigt misslyckat!
Rapsen vart högre än minstingen och det fanns spindlar överallt...
 
Nåja, det är ju tankten rom räknas.
 
 
Och vi fick en väldigt mysig liten utflykt... hela familjen
 
 
Storasyster fick solisar av pappa
 
 
Nu är vi redo - sol kom tillbaka!!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: