Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Klöver

Kategori:

Är så så galet trött nu, mobil-laddaren har gått sönder så jag måste ladda mobilen via datorn.
Har bara väckarklocka på mobilen och den är typ på 2% batteri, så måste sitta här och lida... tills den laddat upp sig..
 
Lite bilder från klöver-ängen idag
 
Skräckfilmsbilden.... tycker om den ändå :)
 
 
 
Inte alls alls alls nöjd med den "nya" kameran, hatar den, blir jättedåliga bilder, inte för att jag anstänger mig.. men det behövde jag inte med förra, blev bra ändå!
 
Tredje klagomålet gillt nu! Min internetuppkopplinga! har strulat och fugnerarugnefär halva tiden just nu... riktigt störigt... känns som jag lever på 90-talet med de där näruppkopplingarna som signalerade!
 
Storasyster började på friidrott idag, hon älskade det. Så bortsett från plågsam vakentid när vi bara vill sova, lite från o till under dagen, har det varit en ritkigt bra dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: