Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Tikmage / hanhundsmage

Kategori:

 
Idag fick jag chansen att sy ett likadant täcke som jag häromdagen sydde till Chippen, fast den här gången var det till en tik, givetvis fick hon tikmage! Då går beöjen under magen åt andra hållet för att skydda lite mer istället för ge rum åt en snopp :)  (den meningen trodde jag nog aldrig att jag skulle skriva)
 
 
 
Det finns såklart mönster på de här täckena i e-butiken, om man vill sy ett eget.
 
www.litentass.com
 
Hade inte mindre än fyra små hundar här idag, varav den minsta, galet söta kröp upp i min famn ocgh satt o satt och satt.... hade det inte varit en liten på gång i den här jättemagen hade jag varit så valpsjuk nu att jag fått blocket-förbud. Nu vet jag att en valp är helt uteslutet :( även om jag trånar bland annonserna.
 
 
 
Kommentera inlägget här: