Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Hello Dennis Hello spring

Kategori:

Äntligen vår på riktigt, nästa vecka ska bli vaaaarm.
 
Än är det lite kallt men vi har smygstartat på utelek, tränings-platsen, lekplatser....
 
 
... grillat... eller iaf gått över till grannen med kycklingfilè och låtit honom grilla åt oss.
 
 
 
Nell har tagit sin första swing... i en gunga... med mig... Hon ser lite skeptisk ut men tyckte om det!
Hon gillar allt den lilla minimänniskan <3
 
 
Idag har vi myst & träffat Dennis & gått en lång runda och barnen har plockat blommor.
 
Jaaaaag fick massa coola t-shirtar från USA bland annat den här från Alcatraz!! The rock! Är så fiiiin.
Albas pappa skrattade femtioelva minuter och konstaterade direkt att "den där har du inte köpt själv"... daaaaah det står Alcatraz på den och det är en herr t-shirt!
Jag gillar den mkt iaf, Dennis du ääär bäst. Dessutom fick jag en högt feminin scarfs (precis som jag hintat om att jag ville ha).
 
 
Och det här vart bara början på vårt lyxande för äntligen idag började påsklovet!
 
En bitter sur vecka efter alla andra, MEN vi får bättre väder på vårt ;)
 
 
 
Kommentera inlägget här: