Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Buuuhuuu

Kategori:

.... ni vet den där känslan när man tar en (som givetvis alltid blir skitful) Selfie utanför någons ytterdörr...

Och är noga med att få med personens dörrkrans i bakgrunden.... o skickar det som MMS till personen (som man vet inte är hemma).. med texten "LÄSKIIIIIG" för man tycker det e lite kul att man är som en läskig stalker utanför personens hus..

Och man får till svar "Äch såå tjock ser du inte ut!"... Halllåååå det läksiga va inte min tjockhet - det va ju min lokalisering!
Personen såg alltså inte ens sin dörrkans för jag verkligen är så tjock! OOOOOch personen såg att jag va det ... och tog direkt för givet att det va min tjocklek jag syftade på med texten "Lääääskig" i MMS-et.
 
 
Så inte nöjd på dej D!!!!
Kommentera inlägget här: