Tass & Tyg

om livet med tre barn, en nakenhund & massa hundkläder

Babymobil

Kategori:

 
 
 
Nells mobil är färdig, Albis hjälpte mig att "sy" kjolarna. Den blev inte riktigt som jag tänkt.. eller som orginalet.. men den har sin charm ;) Och ståltrådarna, som ballerinorna hänger i, ska bytas till osynlig fiskelina, när jag köpt det.
 
Nästa blir bättre... om det blir någon nästa...
 
När jag duschade ringde telefonen, svarade, det va en tjej som ville beställa ett par overaller... kändes lite feeel att stå helt näck och snacka hundoveraller... men men .. det har hänt förr :S

Sen ringde det igen och jag tänkte näää jag svarar inte... Och när jag kom ur duschen ser jag ett missat samtal från USA! Dennis! Och jag missade det! Saknar dig <3
 
Nu ska vi på diiiisco.... stor-tjejen i alla fall. Hon har övat in danser till varenda  frost-låt, så hoppas de spelar lite sånt :)
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: